Jak sprawnie przenieść biuro do nowej siedziby?

Wynajmując lokal na potrzeby siedziby firmy, musimy liczyć się z tym, że pewnego dnia możemy otrzymać od zarządcy wypowiedzenie. W takiej sytuacji konieczna jest zmiana adresu firmy, a także przewóz wszelkich przedmiotów niezbędnych nam do pracy takich jak sprzęt elektroniczny typu drukarki, komputery, meble biurowe, a także dokumentacja firmowa.

Wynajem aut jest łatwy

wynajem samochodów dostawczychSzczególnie podczas przewożenia dokumentów konieczne jest zachowanie ostrożności, bowiem często zawierają one informacje o firmie i jej klientach, które nie powinny znaleźć się w niepowołanych rękach. Jak więc przenieść biuro sprawnie i bez komplikacji? Możemy oczywiście zaufać profesjonalnej firmie transportowej, posiadającej wieloletnie doświadczenie w przeprowadzkach. Jeśli jednak nie mamy nikogo poleconego, musimy liczyć na opinie internetowe, a także własne szczęście, że akurat uda nam się trafić na fachowców w tym temacie. Jeśli jesteśmy dobrze zorganizowani, znacznie lepszym rozwiązaniem będzie wynajem samochodu dostawczego. O pomoc możemy także poprosić zaufanych pracowników, którzy pomogą nam przenieść całe wyposażenie biurowe wraz z dokumentami w ramach płatnych nadgodzin. Z pewnością wynajem samochodów dostawczych dla firm w Warszawie nie będzie problemem, dodatkowo usługę taką możemy wrzucić w firmowe koszty.

wynajem samochodów dostawczychOczywiście przed transportem biurowego wyposażenia, a także dokumentacji, wszystko należy odpowiednio posegregować i zabezpieczyć. Wszelki elektroniczny sprzęt biurowy, na czas transportu dobrze jest owinąć folią stretch lub folią bombelkową, a do kartonu dodatkowo włożyć chrupki styropianowe. Dokumentacja natomiast powinna być posegregowana, umieszczona w teczkach bądź segregatora i podpisana. Porządne ułożenie jej na czas przeprowadzki biura, z pewnością zaoszczędzi nam sytuacji, że jakieś ważne dokumenty mogłoby zaginąć. Wszelkie szkło, a także naczynia kuchenne dobrze jest na czas przewozu zawinąć w gazety lub folie stretch by dojechały na nowe miejsce w całości. Poza tym wygodniej transportować będzie na pewno rozkręcone meble, dlatego najlepiej przed załadunkiem wszelkie biurka i stoły rozkręcić. Może zajmie to nam nieco więcej czasu, gdyż meble będzie trzeba rozkręcić i później skręcić, jednak zaoszczędzimy miejsca w samochodzie, dzięki czemu wykonamy mniej kursów i za jednym razem zapakujemy większą ilość rzeczy.

Nie musimy martwić się, jeśli otrzymamy wypowiedzenie i będziemy zmuszeni do przeniesienia biura na inny adres. Obecnie jest wiele rozwiązań by zrobić to szybko i sprawnie, a odpowiednia organizacja i przygotowanie się rzeczy do transportu, definitywnie zaoszczędzi nam niepotrzebnych nerwów.